O mně

Tereza Marie Hadrbolcová (Trenka), 25 let, manželka, matka, snílek, filmový nadšenec, vášnivý čtenář s utkvělou představou, že právě já jsem ta Wendy z Petra Pana.

Jsem věčné dítě, co nikdy nevyroste. jsem zarputilý malíř, i když malovat neumím. Mám duši básníka, přestože mi rýmy nejdou. Ale hlavně rozeznám klobouk od hroznýše, který spolkl slona…

Miluji knížky a nebojím se na ně cintat nebo do nich čmárat. Kniha, která vypadá jako nová, je smutná. Miluji písně Beatles, každou zvlášť a vášnivě. V minulém životě jsem se jistě setkala s Johnem Lennonem, mám moc ráda i jeho bývalého kámoše Paula – toho slušňáka, protože on a Linda nebyli žádnou noc bez sebe. Miluju fotky mé babičky. A miluji herce, každý den v týdnu jiného.

Mám ráda velké nosy ( manželův a Ringův především), třešně, reklamy na Coca-Colu, rudé rty, zrzky, dlouhé vlasy a muzikál Hair, jizvy na čele ve tvaru blesku, černobílé filmy, jednorožce, nalakované nehty, vůni papíru, kouzla a duhu. Baví mě pop-art, rock´n´roll a omalovánky.

Nemám rada školní systém, pravidla, oficiální schůzky, úřední jednání a povinné zdvořilostní fráze. Nesnáším kouření cigaret a maso. Netoleruji rasismus, ponižování a omezování. Nesnáším pupíky a dotýkání se jich. Nenávidím ten pocit, když dočtu oblíbenou knihu, nemám ráda vystřihování a lepení.

Neumím plavat bez rukávků, bruslit bez mantinelů, jíst správně příborem a zavázat si tkaničky. Zatím ještě neumím blogovat, ale pevně věřím (tak, jako na víly, a jo a jo!), že zrovna tuhle roztomilou dovednost si osvojím a budu se moc zapojit ke komunitě internetových knihomolů.

_MG_0850

Zanechat Odpověď

