O knihách

„Květiny a knihy jsou pro mnoho lidí právě tak nezbytné jako denní chléb.“ 

Honoré De Balzac

6

Tato kategorie se bude věnovat především fotografiím, mým vlastním, vždy tématicky zaměřeným na určitou oblast citátů slavných osobností. Povětšinou půjde o slova spisovatelů, jejich vtipné postřehy, inspirující myšlenky, věty, které by se z knih mohly rovnou tesat do kamene… I když já je, z časových důvodů, jen zakomponuji do náladové fotografie 😀 Snad někoho zaujmou stejně jako mě a vryjí se mu do paměti, nebo rovnou pohladí jeho duši, chytí za srdce a přimějí k úsměvu a zamyšlení.

foto3

A jak jinak začít rubriku knižního blogu než citáty o knihách a četbě samotné? Ať už jde o postřehy logické a milé, se kterými se mnohý z nás může ztotožnit

  • „Doma jsem tam, kde mám knihovnu.“  
  • „Přátelé jsou lidé, kteří si mohou půjčovat moje knihy a stavět na ně mokré sklenice.“ Robin Jeffers
  • „Nos starý kabát a kup novou knihu.“ Arthur Phelbs

nebo citáty klasické, vážné, způsobující mrazení

  • „Spálené knihy osvítily svět.“ Ralph Waldo Emerson
  • „Bojte se člověka, který přečetl jen jednu knihu.“
  • „Četba dobré knihy je ustavičný dialog, při kterém nás kniha oslovuje a naše duše odpovídá.“ André Maurois



foto2

foto1

2 thoughts on “O knihách

  1. Ach, tohle je nejhezčí a nejmilejší nápad na blogovou rubriku, jaký jsem kdy viděla. Tebou vybraný citáty a překrásný fotky mě pohladily po duši, chytily za srdce i přiměly k úsměvu a zamyšlení. Povedlo se Ti to všechno. 😉 Úžasný. Vážně úúúžasný.
    PS: Ty, Trenko, fakt máš vytetovanýho Columba? A kdeee? Mně to nedá spát. 😉
    Vivi

    To se mi líbí

    • Tééééda Vivi! Tohle je ten nejmilejší komentář, protože je od Tebe a já si moc vážím toho, že jsi to četla a líbilo se 🙂 Fakt mám ooohromnou radost! A věděla jsem, že tím Columbem získám tvoji pozornost 😀 opravdu ho mám, na levé lopatce, jen mě mrzí, že si na něj moc často nevidím 😀 Každopádně na instagramu mám fotku, tak koukni. Je to nepřekonatelná práce Marie Kraus, na portréty (skvělějch lidí) je nejlepší.

      To se mi líbí

Zanechat Odpověď

